Priority jako základ podnikání

Je tomu již několik let, co jsme přivítali prvního zákazníka v našem ski obchodě. Během těchto let jsme nikdy neměli v obchodě lyži, která by nám nedávala pro zákazníka smysl. Dokonce jsme často ani neměli k dispozici všechny modely z jedné řady. Vždy jsme kladli velký důraz na to, abychom opravdu detailně rozuměli všem lyžím v naší nabídce a pokud jsme u jakékoliv lyže neviděli důvod k doporučení, tak jsme i opravdu nenabízeli. A to i za cenu menšího počtu prodaných lyží. Věříme, že s tímto přístupem dojdeme mnohem dál a s lepším pocitem.

Kdo nebádá, ten nezjistí

Každopádně časté lyžování s klienty, reference jednotlivých lyžařů a naše zvědavost zapříčinily vznik spousty nápadů, kterými jsme chtěli celkový lyžařský zážitek posunout zase o kus dál. Vždy nás totiž zajímaly i ty největší detaily a je jedno jestli se bavíme o perfektní konstrukci lyží nebo třeba o pohodlném utahování lyžařských bot. Nepřestali jsme bádat a upravovat dokud jsme neslyšeli ty správné ohlasy.

Když vezmete tvorbu do svých rukou

No a pokud vás vaše srdce k něčemu táhne několik let za sebou, dostanete časem obrovskou chuť tvořit. Vzít vše co znáte a spojit dohromady jen ty nejlepší a osvědčené prvky. Vezmete poznané materiály a upravíte je tak, abyste z lyže dostali maximum výkonu a zároveň zachovali co největší pohodlí. Spojíte několik součástek a najednou si krásně povolíte a utáhnete přeskáče aniž byste si u toho museli složitě vyhrnovat kalhoty při každém povolení.

Zaměříte se na všechny detaily, které mají svůj značný podíl na celkovém dojmu z lyžování.

A najednou máte SASCI.

SASCI logo